Lördag kväll

Ja då har ftermiddagen också gått....ringde äldste
son för att höra om de ville äta Gulasch soppa, men
han svarade inte...Erik Jimmy Magnus och Anna var
hemma och år Gulasch och nybakat rosenbröd, och
jag tror att det passade för alla åt med god aptit....

Johan kom hit en sväng och ville komma tillbaka och
bada när pojkarna hoppar i.......Lars var ute nu och
skulle provbada, men det var 45 grader så han var
snabbt ur tunnan, och nu fylls det på med kallvatten
 
Själv ska jag bada lite senare när disken är avklarad
och jag har tittat färdigt på tv:n........A.......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag måste bara skaffa en sån där badtunna.

Ska stryka älsklingen medhårs.....då brukar jag få det jag vill ha;)

Kram

2010-12-06 @ 05:59:47
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det klart att du ska ha en badtunna...nere vid åkanten kanske...Kram.....

2010-12-06 @ 10:52:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0