Lördag 4 /12

Lördag igen...veckorna bara rusar iväg..
Luddes trimmning gick bra han är sååå
söt när han sitter och tittar på oss med
stora bruna ögon, och han får så mycket
beröm utav Therese som trimmar honom
hon tycker att vi har en urtrevlig liten vovve,
sådant är ju roligt att höra....

I dag ska jag laga Gulaschsoppa för Erik
har bestämt att det ska eldas i tunnan och
då är det gott med lite Gulasch och ett glas
rött....så just nu håller Lars på att försöka
elda så det blir isfritt och sedan flåsa på så
det blir ca 40 grader.....Erik brukar vilja ha
varmt när han badar......själv ska jag nog
försöka plocka lite för när man har varit
sovade nästan en vecka så tror man inte
att det blir så mycket framdraget...men oj
vad här ser ut.....så jag vet vad jag ska göra
nu ett tag framöver....sedan lägger jag mig
nog och vilar ett tag.....Ha det gott.....A.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0