Längtan

Nu är det ett par jobbarnätter igen, Goe
och jag sitter på nätet och kollar in resor
vi brukar ju åka till Teneriffa varje år i
Mars och det blir lika nästa år.....det är
så skönt att ha något att se fram mot nu
när julen är över och det är tungt i Januari
och Februari.......Ska jobba med Tarja nu
två nätter och sedan tar jag faktiskt jul-
ledigt, det ska bli så himla skönt, jag tycker
jag börjar bli sliten nu och behöver gå hemma
och skrota i lugn och ro, det har varit mycket
nu ett tag med Daniel's och Erik's flyttar och
Fredric's operation, jag ser att rynkorna börjar
komma.....haha........A..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaså ni drar dit nästa år med...aj aj aj vad avis jag blir.Ja det är gott att ha något att se fram emot.Skönt med lite jul-ledigt för dig vännen.

Rynkorna behöver du inte bekymra dig för....det är bara sexigt att se att en kvinna har levat.

Kram på dig vännen<33

Madde

2010-12-07 @ 12:05:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja vill ta alla tillfällen att lämna ett snöigt och kallt Sverige.....för sol och bad....kram....

2010-12-07 @ 18:43:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0