Kväll

Ja nu är det snart midnatt och jag har sovit
mest hela dagen till och från.....vaknade när
Goe kom hem från jobbet vid 17 tiden,skulle
sedan se halv åtta hos mig men somnade på
slutet, så goe fick väcka mig, somnade även
till Robinsson, men var vaken så jag kunde ringa
till äldste sonen som ligger på USö efter att ha
opererat in en dialysslang i magen....så nu är
det dags för dialys igen.......och i morgon ska
jag försöka köra bil in till stan på eftermiddagen
då Ludde har en tid för trimmning på Hund och
katt....hoppas verkligen jag kan hålla mig vaken
hela vägen in till stan.........Nu är det dags att
intaga sängen igen........Ha det gott....A.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Kör försiktigt vännen.

Vill önska dig en trevlig och mysig andra advent.

Kram Madde

2010-12-03 @ 09:13:17
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja du jag ska köra försiktigt...Även du ska ha en fin andra advent....Kram Anita...

2010-12-03 @ 12:10:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0