Fredag

Ja då var det Fredag och ledig helg, ja jag
har ju varit ledig hela veckan fast sjuk.....

Erik ligger i 40 graders feber inne i stan så
han skulle komma ut till Fjugesta det är bättre
att vara sjuk hemma.......Fredric vart ju opererad
i går och på kvällen när han skulle gå ut och ta lite
och äta, så var det en farbror som ramlade och
Fredric fångade upp honom, empatisk som han är,
och nyopererad, så han har haft en natt med ont
i magen men får hoppas att det bara var några
stygn i magen som gick upp för det blöder........

Jag fortsätter att sova, var vaken och läste NA
i morse och skulle se på trisskrapet på tv:n, jag
såg att klockan var 0835 och det skulle bli
reklam...sedan vaknar jag av Goe ringer på min
mobil 1045, då hade han försök att ringa en timma
på vanliga telefon men den tutade bara upptaget,
så han undade vem jag talade med, men i sömnen
hade jag tydligen petat av luren för den låg på golvet
och jag hade inte talat med någon, men nu ska jag
försöka hålla mig vaken för klockan tre drar jag in till
stan.............A.................

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att det gick bra med Fredric nu då.

Rart av honom att hjälpa,trots att han inte är helt kry själv.

Kram

2010-12-06 @ 06:03:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Jo det gick bra......Kram.....

2010-12-06 @ 10:52:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0