Dan före dan före dopparedan

            

             Nu är det snart dags, och för en
             gångs skull är jag inte stressad
             jag har allt under kontroll, visst
             det blev lite extra huvudbry om
             en julklapp, men det har nog löst
             det också tror jag..............

             I går kom det tre tjejer från
             Tornado och städade åt mig
             så det är så skinande rent här
             hemma.....jag har lagt på alla
             juldukar och tomtarna är fram-
             tagna, Goe Gubben klädde jul-
             granen i går och det brukar vi
             inte göra förrän dagen innan jul-
             afton, men nu när det var ny-
             städat tyckte vi att det var skönt
             att få det gjort........nu är det bara
             julmaten som ska göras i morgon,
     
             Så idag kan jag sitta som tomten på
             bilden och klappa..ja inte katten men
             goa Ludde........A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0