AnnanDagen



            Julmat fredag och lördag så idag blev
            det panerad fisk med remuladsås, och
            det smakade himmelsk gott........här står
            man hela julveckan och lagar julmat och
            efter två dagar så är man less på den.....

            I dag har jag klätt mig för jag kände att
            jag behövde komma ut och få lite frisk
            luft med Ludde och Goe, och vi tog en
            härlig promenad....det var bara -4 grader
            och då är det lättare att gå än när det är -20.
            
            Goe Gubben har tagit ledigt i mellandagarna
            så vi fortsätter väl leva som vi gjort de två
            senaste dagarna d.v.s. i lättja...............

            Ha det gott.................A.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0