TORSDAG 26/8

                       Godmorgon.......

       Nu är det inte så många dagar kvar sedan
       har Augusti månad gjort sitt......jag börjar
       få lite höstångest tror jag.......usch fy......

       Men jag tänkte göra det lätt för mig i dag och
       visa lite bilder på god mat från september
       nummret av Mat Magasinet................



                  Det var mycket gott i tidningen denna månad
                  bl.a fisk och recept på nya surdegsbröd som
                  måste provas



               Äpplen te.x kan man göra mycket av
               här fanns recept på vanilj och äppel-
               munkar och mandeläpple med maräng-
               hatt....och rolloäpplen med sockertrassel



             Kycklingmacka med kantareller, det blir
             något vi får prova till helgen..............


 
                  Kolla in denna smaskiga paj
                  Kantarellpaj med Camembert.......



                     Jag är ju inget förtjust i söta efterrätter
                     men här fanns det ett recept på cre'me
                     brûle'e med björnbär som jag kan tänka
                     mig smaka.............................

                     Ha en bra f.m................A................

Kommentarer
Postat av: Madde

Snacka om reklam.Den där tidningen måste jag ju bara köpa.

Tack för en trevlig eftermiddag förresten.

Kram Madde

2010-08-26 @ 19:32:59
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Tack själv du för trevligt sällskap.....ja det finns mycket gott i mat magasinet.....det blev många magasin idag....haha......Kram Anita......

2010-08-26 @ 21:24:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0