TORSDAG 19/8

  


                               Hej..................

                 I går hade jag en riktig "skitdag" i ordets 
                 rätta bemärkelse, ont i magen och ömma
                 tarmar, huvudvärk och högt blodsocker, ja
                 en riktig skitdag var det......men det lättade
                 upp på eftermiddagen för klockan två då
                 drog jag ut solsängen på altan och sedan 
                 låg jag där tills strax före fem i strålande
                 solsken.....på Dammgatan är det minsann 
                 ingen höst ännu som tur är.....jag fick även
                 kliva i tunnans 18 gradiga vatten för att svalka
                 av mig några gånger så skönt så, på kvällen
                 brände det i ansiktet så nog tar solen ännu....
                 det var just det jag behövde  för sedan
                 på kvällen körde jag igång och gjorde både
                 Kyckling och baconpaj och en köttfärs och
                 tomatpaj, medans regnet dånade ner, men
                 vad gjorde det......då var det ju ändå kväll
                 och med lite tända ljus så här på sensom-
                 maren är det bara mysigt.......Ja nu är det
                 en ny dag, och hade jag haft någon bil hemma
                 hade jag nog åkt till Anki's magasin och tittat
                 lite, men det får bli nästa vecka........nu är det
                 dags för lite frukost...........................

                 Ha en bra f.m............A....................
                   
             
            

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm nästa vecka tar vi en sväng till Anki.

Kram

2010-08-20 @ 12:31:38
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja Madde nästa vecka ser jag fram emot.....kul kul

Kram......

2010-08-20 @ 13:50:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0