TISDAG 24/8

                           Hej...........

         Vaknade med huvudvärk, det hade jag
         även i går, och jag blir så jäkla retlig
         när jag får ont i skallen...men i dag tog
         jag en Ipren på morgonen, fast det inte
         är bra för mig att äta, men vad sjutton
         det räcker ju med det onda i magen...

         I dag tände jag ett luktljus på köks-
         bordet, det var  med melonlukt......
         men jag är nog täppt i näsan för inte
         kände jag att det luktade melon inte,
         men skit samma, lappen som det står
         melon på, sitter kvar så att folk ser att
         att det är ett doftljus............



             Jag har en deg på jäsning med morots-
             bröd......det är första gången jag bakar
             detta bröd så det ska bli spännande.....



                        Vädret i dag är växlande kan man säga
                        Här ligger Ludde och gosar sig i solskenet
                        bland tomatplantor och pelargoner i kuvösen
                        det var för några minuter sedan....och nu öser
                        regnet ner och det är kolsvart ute................



               Nu hörs även åskan....så nu är det
               hög tid att grädda mina morotsfrallor

              Ha det gott.....................A................
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0