SÖNDAG 22/8

                


                
                          GODMORGON...

                    I dag Söndagmorgon
                    vart jag abrupt väckt
                    av två brandvarnare
                    som tjöt......en i hallen
                    och en i trappuppgången
                    till övervåningen och
                    klockan var knappt sju

                    Men det var bara Goe G
                    som gräddade matbröd,
                    måste det bli sådant o-
                    väsen av att baka lite
                    bröd sa jag...........jo
                    det kan det bli om den 
                    som gjorde pajer i Fre-
                    dags inte har torkat ur
                    ugnen efter sig sa Goe G
                    Jag vände på mig och
                    lyckades somna om en
                    timme till...................

                    Nu ligger det en räkmacka
                    och väntar på mig i kylskåpet
                    Gott........Gott............

                   Ha en bra söndagförmiddag...A...


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ni är väl för härliga!

2010-08-23 @ 07:22:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja så här efteråt var det rätt roligt....men inte klockan 07 på morgonen.....Kram Anita......

2010-08-23 @ 08:49:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0