SOLSKEN



                Hej igen........

      I dag känner jag mig ovanligt
      pigg och alert......kan det bero
      på att Madde och jag sms:ade
      lite på f.m.....så trevligt så....
      fast egentligen skulle hon sova
      men efter några sms tror jag
      hon somnade gott igen........

      Erik kom hem och talade en
      stund han skulle börja jobba
      klockan 14.......Han och Ludde
      lekte kasta boll en stund sedan
      intog Erik kökssoffan......det är
      rätt roligt med nygamla köks-
      soffan...jag ser att de som kom-
      mer hit, gärna sätter sig på soffan
      istället för på en köksstol......ja
      pojkarna sätter sig inte, utan intar
      ryggläge direkt, men så har vi
      en skumgummimadrass på soffan
      som är 7 cm tjock så det är mjukt
      och skönt att ligga där..........
      Dillköttet står på spisen och potatisen 
      är skalade, nu ska jag doppa mig i 
      tunnan och sedan ska jag duscha,
      innan nästa son kommer hem.....
      
      Ha en bra e.m..........A...............
      

      
   


Kommentarer
Postat av: Madde

Klart jag somnade om.Så mysigt så att sms:a med dig.

Mysigt blir det på Torsdag med;)

Kram Madde

2010-08-21 @ 09:45:51
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....Ja jag längtar till Torsdag när vi ska ut på våra irrfärder, skitroligt ska det bli att snacka lite skit, vi har ju inte setts på 5 veckor........Kram Anita......

2010-08-21 @ 17:24:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0