REGN

      
          Haha............nu hann det faktiskt börja
          regna innan jag kom ut på promenaden
          med Ludde.........så det var stövlar på,
          men jag har så jäkla svårt för strumpor
          jag känner mig fången på något vis.....



              Haha jag hittade faktiskt en vattenpöl som
              jag ställde mig i för att inviga stövlarna på
              riktigt..................



              Här i Bergaskogen som ligger i "city" har
              det inte kommit några gula löv ännu....



            Ludde tyckte det var skönt med en
            promenad i ett stilla sensommar regn



          Han t.om satte sig på bänken en stund
          hans husse säger att Ludde gillar inte 
          regn för han ska in så fort han har gjort
          i från sig.........men jag börjar undra vem
          det egentligen är som inte gillar regnet...
          jag tror inte det är Ludde..........



           Nej inte kan det vara höst ännu......jag
           hittade ju smultronplantor som blommade

           Nej nu önskar vi att det blir en riktig fin
           Brittsommar som varar September ut...

           Ha det gott......................A..................
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Så fina stövlar så!

Kram

2010-08-20 @ 12:29:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja nu är de invigda....så att jag kan springa runt om nätterna utan att bli blöt om fossingarna....Kramen......

2010-08-20 @ 13:53:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0