ORUST KVÄLL

                Hej...........

      Nu har vi grillat oxfile och ätit
      potatissallad och det smakade
      bra.........Vi har även varit och
      lyssnat på Streaplers som spelar
      här i kväll.........Nu har alla gått
      och lagt sig det är bara jag som
      är vaken i vanlig ordning.......är
      man nattmänniska så är man...
      men nu är det dags för sängen
      för i morgon ska vi sola och bada
      hela dagen.....Här kommer lite
      bilder från kvällen...................

      Ha det gott.................A..........









                    Med dessa bilder önskar jag att ni
                    får en godnatt................A..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har jag snokat runt här hos dig ett bra tag...så mysigt så.Har ju inte varit hemma....så jag har kommit efter lite.Vilka härliga bilder på natur och trevliga människor.Du har roligt du vännen.

Hälsa alla från mig.

Kram Madde

2010-08-07 @ 15:41:48
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde........Ja du det här är livet.....vi har varit hemma 2,5 dagar sedan den 15 Juli.....och jag är nog en slags normad, jag skulle kunna stanna ute ännu längre om det gick......Kram Anita......

2010-08-07 @ 20:31:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0