MÅNDAG 30/8

        Hej på er denna slapparmåndag.......

        Vaknade vid 0930.....låg och drog
        mig till 10-tiden....sedan var det dags
        för frukost och tidningsläsning....oj vad
        lugn och skönt det är när Goe G är på
        jobbet...Hehe........sedan in i duschen
        och där gjorde jag mig till och avslutade
        med iskallt vatten ( jag är ju van att bada
        i tunnan vet ja)....men jäkla vad kallt det
        blev, och vilken tur att jag inte hade hunnit
        bäddat sängarna, för det blev att krypa ner
        i bingen igen...och där var det skönt ska
        jag säga så jag låg där och tittade på tv.n,
        hem till gården var det, och den har väl gått
        i 25 år snart.....men man kan hoppa in och
        titta närsom helst............sedan vill Ludde 
        ut så det blev en långpromenad på byn...

        Nu har jag gjort en jättegod pastagryta....



             Nu ska jag till affären och köpa hem
             Mango Chutney hot, för i morgon ska
             jag laga Madde's kyckling som hon 
             la ut receptet på, i sin blogg.........

            Ha det gott.........................A........... 
      

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm det där såg gott ut.Jaså ska du göra grytan i morgon=)

Hoppas att den smakar.

Kram Madde

2010-08-31 @ 03:58:45
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....Ja det var gott med lite pastagryta..

ja det ska bli spännande med din kycklinggryta....

Kram Anita......

2010-08-31 @ 06:42:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0