Måndag 16/8

                                  GODMORGON........

              MÅNDAG morgon...........I dag har allt återgått
              till det vanliga......Jag tittade på väderprognosen
              igår kväll och tänkte att jag behövde nog ta in dynor
              och lite blommor för det skulle bli regn......men jag
              orkade inte........och i dag skiner solen från en klar-
              blå himmel................

              I dag blir det att baka bröd.....Korgbröd och morots-
              frallor, och det ska jag göra med ett nytt mjöl som
              heter Manitoba cream, det ska visst bli jättegott bröd
              av det mjölet........Annars är det tvättstugan och fönster-
              puts som står på programmet, men eftersom jag är sjuk-
              skriven t.om den 26 så tar jag det lite lugnt med mina
              fönster..........dom kan jag ta någon annan dag..........



                        Efter denna semester och allt sött
                        bröd som de säljer överallt ska det
                        bli gott med lite hembakat...........

                        Ha det gott......................A.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm vad gott med hembakt!

Du är duktig du vännen min.

Kram Madde

2010-08-16 @ 16:01:35
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det är så himla gott...bara att se Goe Gubbens min när han kommer innanför dörren och han ser att det finns nybakat bröd är lön nog.....Kram Anita...

2010-08-16 @ 17:37:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0