LUNCH



            Mitt morotsbröd är färdiggräddat.....



               Jag hade på lite vallmofrö och ost..........



            Ja det här blev min lunch i dag, en morotsfralla
            med sallad, skinka, majonnäs, tomater, lever-
            pastej och gurka........oj vad gott det var.........
            och till det serverades det ett glas med kall
            alkoholfri öl..................

            Det här var första gången jag bakade morotsbröd
            men absolut inte den sista, för det blev jättegott...

           Ha det gott.............................A........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej men jävlar....Det där receptet måste jag få.

Kram Madde

2010-08-25 @ 15:18:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Skitgoda är dom...klart du får receptet....Kram Anita...

2010-08-25 @ 22:31:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0