LÖRDAG 28/8

                      GODMORGON........

       Vaknade i dag till doften av nybakat bröd,
       doften från mina rosor som Goe Gubben
       kom hem med igår...och nästan doften av
       sommar i allafall av sensommar med klar
       hög luft och solsken i massor.........i dag
       blir det nog en bra dag tror jag, det känns
       så just nu...............



                 Goe G:s goda chiabatta...bakade på surdeg.....



    
                              Fina rosor............





                  De har stått ute i natt, men nu ska det bytas
                  vas och så ska de få komma in på bordet.....




                         Vår fina hortensisbuske




                      Den blommar med enkla blommor
                      jag tycker den är finare än den
                      dubbla, för den blir så kompakt
                      och tung.............
                      
                      Nej nu är det dags för en kopp
                      kaffe på altan...........A.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka vackra rosor.Han är bra go goe G.

Duktig på att baka är han med ser jag.

Men du vilken fin buske du har(ha ha alltså trädgårdsbuske).Fy nu hade jag lite snuskig fantasi;)

En sån skulle jag kunna tänka mig att ha.Har inte tänkt på att du har den där på framsidan.

Kram Madde

2010-08-28 @ 11:35:01
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ha ha...nu vet du varför jag skrev vår buske och inte min buske....haha.....Ja rosorna var fina och brödet var gott......Kram Anita.....

2010-08-28 @ 13:41:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0