Kyckling



                                    Hej................

               I dag doftar det gott på Dammgatan 3.......
               det blir helstekt kyckling i ugn och till den
               blir det god gräddsås och färskpotatis men
               mycket salt och dill........jag tror inte att jag
               har ätit riktig sås på hela semestern så det
               är något jag längtar efter.........och som en
               händelse så kommer ju den stora älskaren
               av kyckling hit idag för att hämta sin bil och
               lämna tillbaka vår SAAB.......så då blir det
               kanske att han tar en smakbit eller tar med
               en matlåda.....

               Ha det gott...............A....................

Kommentarer
Postat av: Tarja

Hej Anita!! Du bloggar ju igen! Själv är jag tillbaka på jobbet.. =(

Tänk vad 4 veckor går fort! Jag får väl åka förbi Dammgatan med nedvevad ruta och njuta av kycklingdoften.. Ha det gott, så ses vi snart!!

Kram t

2010-08-12 @ 18:13:17
Postat av: ANITA

Hej Tarja....Ja jag bloggar igen för det där med resdagboken gick ju inte så bra....och Face book

är jag inte riktigt vänner ännu....Ja du fyra veckor går ju snabbt men jag trodde inte att du var tillbaka på jobbet ännu.......Haha ja du den kycklingen är slut det kom hem två hungriga pojkar...så den försvann snabbt...men lite doft kanske finns kvar.....Ha det gott....Kram....A....

2010-08-12 @ 19:02:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0