Kul eftermiddag



            I dag har Madde och jag varit och besökt
            Anki's magasin....och där träffade vi denna
            lilla goding en golden som var 8 1/2 vecka
            och heter Hedvig, hon tillhörde Anki's son
            hon var så trött och goo, lilla vovven.......

            Som sagt var så tog Madde och jag oss en tur
            till Magasinet det var så trevligt så.........och
            handlade gjorde vi naturligtvis....fattas bara...

            Sedan har jag gräddat pannkakor åt fyra män
            och en kvinna.....det blev ca 60 st................

            Vi var upp hos Daniel en sväng, och nu när vi
            kom hem vid 21 tiden var vi så svetta så det
            blev ett dopp i tunnan där temperaturen var
            + 13 grader........skönt....och mörkt var det
            så några badkläder behövdes inte...........

            Ja det är ungefär det som jag pysslat med i dag
            Ni får ha en bra natt..............A....................

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst var lilla vovven goooooo!

Som vi gosade och pussades.Ja vi hade en riktigt trevlig eftermiddag du och jag....och Anki och de två andra damerna vi fikade med.

Klart vi shoppade.....Du vad fint det blev med zink grejorna.Du får se när du kommer och fikar nästa gång.Tack för en trevlig eftermiddag....

Kramar i massor Madde

2010-08-26 @ 21:37:32
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Javisst var det trevligt....spännande med dina zink grejerna ska bli kul att se....jäkla god sockerkaka hon hade tyckte jag......Kramar tillbaka till dej...

2010-08-26 @ 21:50:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja den var saftig den.Hennes svärmor är ett esse på att baka.Ska baka lite sockerkaka idag jag med.

Har köpt några gamla sockerkaksformar på loppis som jag vill testa.

Kram Madde

2010-08-27 @ 07:28:30
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Då har vi bakdag i dag både du och jag...roligt...

Ska nog också pröva sockerkaksbak någon dag men inte i dag .....måste ju städa och lägga på fina duken och svarta vaser som jag köpte i går....Kram..

2010-08-27 @ 07:52:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0