Huvudvärk

                 Det är sällan som jag har huvudvärk
                 men sedan jag började med min nya
                 medicin ASACOL mot inflammation,
                 så har jag haft huvudvärk från och
                 till, så jag misstänker att medicinen
                 är boven i dramat......................

                 Just nu är jag i full gång att grädda
                 45 morotsfrallor.........men gick ut
                 i kuvösen för att titta till mina tomater
                 och de mognar mera dag för dag...Gott
                 Passade på att fota min Teneriffa blomma,
                 Fia och jag tar skott varje år vi är där, men
                 i år tänkte jag spara  min, vi får se om
                 den överlever, det blir så rara små rosa-
                 röda blommor..............







             Nej nu har jag rymt för långt bort
             från spisen....den kallar på mig nu

            Ha det gott...................A.................

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror att det går att övervintra.

Det ser ut som det är en portlak.Jag har två stycken sådana.Förresten så fick ju jag en sån där av dig och den levde vidare.

Du jag måste få det där receptet på morotsbröden av dig.

Kram Madde

2010-08-27 @ 12:26:57
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Godmorgon vännen.Hoppas att huvudvärken gett med sig.Jäkla träligt med tabletter som ger biverkningar så där.

Kram Madde

2010-08-28 @ 07:21:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde.....I dag ser det ut som huvudvärken är hos någon annan....skönt.....så inga ipren i dag...Har du kvar Teneriffablomman du fick av mig, ja då s är det ju en sådan, ska försöka få in den innan snön kommer då.....klart att du ska få receptet på morotsbrödet av mig...men jag lägger inte ut det här.......Kram Anita.......

2010-08-28 @ 08:42:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej du får inte lägga ut receptet här.Lite privatliv har vi ju..hi hi.

Nej du blomman blev tyvärr kvar i min hastiga flytt,men har du något litet skott till mig nån gång så blir jag så glad.För fy vad fin min var.

Du kan få skott av min portlak.....det är inte riktigt samma sort.

Kram Madde

2010-08-28 @ 08:57:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde...klart att du ska fått ett skott av mej..

vi måste försöka få till en träff...kanske nästa vecka......vad säger du....Kram Anita....

2010-08-28 @ 09:30:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0