Haha

         Ja nu kan jag skratta men det gjorde 
         jag inte på Usö i dag........Ska man ha 
         chaufför med sig ska han ta mig sjutton
         sitta kvar i bilen och inte ränna runt på 
         fel ögonmottagning på sjukhuset......

         Goe gubben skulle komma upp på mot-
         tagningen när han varit på Biltema.....
         1540 var jag klar och gick ner och satte
         mig i foaljen för att vänta på skjuts......
         för någon chaufför fanns inte när jag
         gick ut från avdelningen.......och jag
         väntade och väntade.....till sist när 
         klockan var 1610 åkte jag upp till avd
         och där stod chauffören i godan ro och 
         jag var bra nära kokpunkten........det
         visade sig att han hade kommit till mot-
         tagningen 1520........men hade gått och
         satt sig på fel ögonmottagning................

         Som sagt var, det är bättre att ha dom
         kvar i bilen, för då vet man var de är



       Ha det gott........A.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha man kan skratta åt det här nu,men jag förstår att ni inte tyckte att det var så roligt just då.

Kram

2010-08-26 @ 07:47:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Fy fan rent ut sagt vad förbannad jag var när jag satt där och väntade.....och så kom det fram en stackars tiggare som ville ha lite pengar och den kraken röt jag till åt så han backade...haha...

stackaren....ivanliga fall hade jag gett honom en tjuga......kram Anita......

2010-08-26 @ 09:33:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0