Grebbestad

                Hej.............

         Nu är det kväll och vi är trötta
         och möra.......på förmiddagen
         tog vi först en promenad, sen
         blev det en cykeltur på ca en
         halv mil i långa uppförsbackar
         där vi fick gå och långa ned-
         försbackar där vi fick stå på
         bromsen........inte liknar det
         Närkeslätten inte....vi har även
         varit och handlat....jag köpte mig
         ett par vita basketkängor och Fia
         köpte en fleece jacka....Eftersom
         solen visade sig även i dag blev
         det att sola och bada.....vi köpte
         fäsk torsk som Lars panerade och
         stekte.......gott gott......i kväll var
         det underhållning på restaurangen
         så vi bokade ett bord....för att
         lyssna på "Magne" som spelade och
         sjöng......vi åt lite och tog varsin
         öl.....och nu när jag sitter här hör
         jag att det börjat regna så det ska
         bli skönt att krypa under täcket och
         ligga och lyssna på det innan jag somnar

         Här kommer lite bilder från dagen....













             Nej nu är det sängen som gäller
             Natti Natti..............A................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0