FREDAG 27/8



                             GodMorgon

            Jaha i dag är jag uppe med tuppen och Goe
            Gubben......det var tänkt att jag skulle baka
            morotsbröd eftersom det jag bakade härom
            dagen är slut.....men i vanlig ordning så hade
            jag ju inte alla ingredienserna hemma.....så
            det blir att ställa sig att stryka lite till affären
            behagar öppna vid 9-tiden...........................

            De här ljuslyktorna fick följa med mig hem från
            Anki's Magasin i går.......de lyser så fint när det 
            är mörkt.........

            Vi hade en tanke på att åka till Nora marken med
            husbilen i dag men vi skippade det  p.ga vädert....
            det blir att stanna hemma och fira att vi har 28-
            årig bröllopsdag i dag i stället.............Nej nu är
            det lite frukost och sedan strykning.....Usch......

            Ha en bra f.m........................A......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till de 28 åren med goe gubben.Tänk vad länge ni varit gifta...mysigt.Göran och jag har varit gifta i 4 år på nyårsafton,men vi jobbar på.Snart är vi där vi med....mysigt.

Grattis på eran bröllopsdag från oss alla i Hulvik.

Familjen Qwarforth/Svensson

2010-08-27 @ 07:19:08
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Tack alla goa från Hulvik.......Ja ni är snart där, åren bara flyter på....man ser ju på ungarna att åren går....Hoppas ni får en skön och mysig fredag i rukvädret........Kram Anita......

2010-08-27 @ 07:23:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0