Fredag 20/8

                              Hej alla glada.........

          Jag går ju som ni vet (eftersom jag skrivit
          det förrut i bloggen) promenader med Ludde
          på spåret till Bergavallen.....och vi går i rask
          takt så när vi kommer hem är jag bra svett
          så då brukar jag ta mig ett tunnbad......det
          är så svalkande och skönt...och efter det en
          god kopp kaffe.........................



                Det är ju skönt att krypa ner ner det är
                knappt + 16 grader, och efteråt ska vi
                inte tala om.....Gudars skymmning......



              Ludde sitter och tittar med stora ögon..........



            Jag ropade att han kunde få bada han också
            om han kom fram till tunnan........men då
            la han sig ner illa kvickt.......så det blev inget
            tunnbad för Ludde..................

           Magnus kommer ut i eftermiddag så jag ska
           göra lite god husmanskost  i dag blir det
           pepparotskött med sås och potatis............
           för det vet jag att han gillar, i morgon f.m
           blir det nog en tur till Marieberg, för där är
           väl tomt på folk nu när kungen kommer in
           till city...........

           Ha det bra.............................A................... 
       

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt att bada tunnna.Vad ni är flitiga du och Ludde.Jaså kommer sonen hem på mat idag...mysigt.

Ha en urskön fredag.

Kram Madde

2010-08-20 @ 12:33:46
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde.....hoppas du somnade gott efter vårt messande på f.m i dag......Ja du nu står dillköttet på spisen....Ha en toppen fredag du också....Kram...

2010-08-20 @ 13:52:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0