Andra vanor

                 Nu har jag nog frisknat till för
                 nu sitter jag här vid datorn och
                 klockan är faktiskt 0110,men det är
                 snart dags att träda in i tjänst så
                 det är lika bra att träna på att vara
                 vaken på nätterna nu..............

                Erik och en kompis är på Bergavallen
                och jag sitter här och väntar för ev
                får jag skjutsa in dom till stan om de 
                inte får någon annan som skjutsar dom



              Tog ett kort på den ommålade köksoffan
              nu när den är färdig och står på plats.....



             Här är goa sängen som jag nu ska krypa
             ner i ......för jag har talat med Erik och de
             hade kommit till stan så nu kan jag lägga
             mig i lugn och ro..............Nu hörde att mina
             arbetskamrater kom och körde förbi, nu är 
             de ute på 2:ra rundan.........nästa lördag är
             min tur.............

            Sov Gott..............................A................
      
               

Kommentarer
Postat av: Madde

Så fint så.....

Soffan blev ju urfin.

Kram Madde

2010-08-29 @ 15:22:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja du kan ju komma hit och få provsitta....Kram Anita......

2010-08-29 @ 21:43:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0