TISDAG 20/4



        God Morgon.....

Skratt är ett lugnande medel
utan några biverkningar......

Jag har nu jobbat två nätter
och det är mycket skratt, på
jobbet....på boendena och hos
brukarna.....Jag kan ju inte åter-
ge här och nu hur tokigt det kan
bli ibland...men roligt är det......

Min tumme har repat sig, så nu är
det bara att slita av sig bandaget,
för nu är jag långledig tills nästa helg

Madde och jag har bestämt träff på
torsdag, då vi ska ut på lite irrfärder,
ni får höra mera senare.....det ska bli
skitskojigt tycker jag...........



Pessimisten säger att det är ett moln
för solen.......Optimisten säger att det
är sol bakom molnen......................

Goe Gubben och jag har olika meningar
om det här....vem är optimist och vem är
pessimist......ja de ni, är dagens gåta.......

Nu är det sängen som gäller..........
Ha det bra.......Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst ska det bli mysigt på Torsdag.

Riktigt roligt.....Jag har aldrig varit där,så för mig blir det riktigt spännande.

Kram Madde

Ps.Du.....det är klart det är sol en sol bakom molnen.

2010-04-20 @ 15:39:04
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde....Ja det ska bli spännande.....jag har heller aldrig varit där...så det blir kul...Javisst finns det en sol bakom molnen....Kram Anita...

2010-04-20 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0