SÖNDAG 25/4



                           Hej på Er....

        Gårdagen och förmiddagen i dag har vi tillbringat på
        Ekuddens camping i Kungsör.......och där var det fint
        Med stora ekar och massvis med blåsippor och vit-
        sippor.....



                   Det var så fint, synd bara att det blev
                   molnigt igår eftermiddag.......



                 Men grilla kunde vi göra i alla fall......



                         Här trivs både Ludde och jag.....



               Solnedgång över Mälaren......



              Här är beviset på att vi var där vi var......????

              I eftermiddag har vi varit på födelsedagskalas
              och ätit god jordgubbstårta......Nu ska Lars
              ställa sig vid spisen, för i morgon kommer Wilma
              och ska ligga kvar till på Tisdag, för de är lediga
              från skolan....och då ville hon ha Lars köttfärssås
              och spaghetti  till kvällsmat.............Och då gör ju
              Lars det naturligtvis, snäll som han är...............

             Ha det bra.....
             Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy satan vilket skönt liv du har vännen min.

Ni har det så bra du o goe gubben....bara kan dra iväg så där.Det ska jag se till att göra sen med...när barnen är stora.Då ska jag se hela Sverige....så himla mysigt.

Jädrar vad hungrig jag blev när jag såg biffen på grillen;)

Kram Madde

2010-04-26 @ 08:10:32
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja nu när alla pojkarna är utflugna kan vi göra precis som vi vill...och att köpa husbil var nog ett av de bästa vi gjort....Biffarna smakar mycket godare ut i det fria än hemma på grillen ska du veta

Det dröjer nog inte så många år innan er barn är så stora att ni kan kuska runt i Sverige också....Kram

Anita.......

2010-04-26 @ 10:44:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0