SÖNDAG 11/4



                              GODMORGON.....

I dag fortsätter vi att frisera Ludde......och det behövs för han har
mycket päls som behöver klippas bort....Lars har gjort en ställning
i tvättstugan som man binder kopplet i, och där sitter han så fint...



Själv sitter jag med hett te framför morgon tv:n och försöker få igång
kroppen efter en god natts sömn....jag har fortfarande hosta som sitter
djupt, samtidigt som mina bihålor värker och jag snorar och snörvlar....

Solen skiner och det blir man glad av, grannen är ute och gör trädgårds-
arbete och det skulle jag också vilja göra om jag vore frisk.......

Men det blir nog så varmt i dag att vi kan sitta ute i kuvösen och äta
middag, oj vad skönt.....då är det riktig vår........

Ha det gott.......
Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: wilma

Hej I dag ska jag fråga om jag kan leka med non kompis vad tyckte du om körslaget puss o kram Wilma.

2010-04-11 @ 09:59:52
Postat av: Anita

Hej Gumman....vad roligt ni ska ha idag när du ska leka med någon kompis....vi tittade inte på körslaget för vi höll på att klippa Ludde...det tog

nästan hela kvällen.....Puss och kram från Farmor..

2010-04-11 @ 11:09:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: wilma

Hej farmor! I dag vart det inget lek men i morgon ska jag leka med en kompis som heter Julia och då ska jag åka skolbus och snart ska jag gå till mormor o morfar aldes själv och inan de ska jag jöra somarfint puss o kram Wilma

2010-04-11 @ 13:27:16
Postat av: Anita

Hej Wilma Gumman...vad synd att du inte följde med din pappa till Farmor i dag , han har varit här nästan hela dagen, det hade varit roligt om du varit med......Puss och kram från Farmor........

2010-04-11 @ 17:14:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad bra att Lars har fixat det där med ställningen.

Han blir ju jättefin vovven.Vad duktiga ni är.

Det är inte det lättaste att trimma en hund.

Kram Madde

2010-04-11 @ 17:25:43
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...haha ja det ska gudarna veta att det inte är lätt att trimma en hund, vi ska fortsätta i kväll, det blir tredje dagen..haha...stackars Ludde

nästa gång blir han lämnad till ett proffs....

Kram Anita.......

2010-04-11 @ 18:11:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0