Skärtorsdag 1/4


                          GLAD PÅSK.......

Glad påsk på er alla som är inne och kikar vad jag
skriver, hoppas att ni får en lugn och skön påsk...

Vi har nu anlänt till Simrishamn och här är det + 9
grader nu, och då är klockan 1908 och solen skiner
mig i ansiktet....Lars och Ludde sitter utanför och ska
grilla lite fläskkotletter, och det gör även våra grannar

Här nere börjar det redan att bli grönt och bönderna
är ute och sprider ski... på åkrarna....det har torkat
upp och vi står på en gräsplan som är torr och fin, med
utsikt över ett blått hav...."Jag trivs bäst i öppna landskap"
passar in perfekt på mig......Nej nu ska jag ta mig en muffins
och titta på "halv åtta hos mig".........Ha en bra Skärtorsdag
Kram Kram............Anita............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt du har det vännen.

Jaså det börjar bli grönt där...vad bra då är det på väg hit sen då.

Kram Madde

2010-04-02 @ 08:57:58
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: hemma hos wilma

Hej farmor! Vad ska du göra i dag? Jag ska nog leka med en kompis som heter Wilma hon kalas lill Wilma och jag kalas stor Wilma puss o kram Wilma.

2010-04-02 @ 09:53:35
Postat av: Anita

Hej Madde...Ja våren är på g.....Kram från en campare........

2010-04-02 @ 11:19:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Wilma...jag ska bara lata mig i dag....sitta i solen och inte göra någonting....vad roligt du och lill Wilma kommer att få idag när ni ska leka...

Puss och Kram........Farmor......

2010-04-02 @ 11:21:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0