Så jävla lurad



Jaha ja då åkte jag alltså dit, jag som inte var hemma tänkte att
nu klarar jag mig .....men inte .....Jag fick ett sms av Ann-Sophie
där det stod "Imorgon åker vi till Mallis"........och jag svarade hur
länge och med vem ?.......och fick till svar att vi kommer hem på
onsdag......men inte med vem de skulle åka med....och vi sa att
de åker ju inte själva, de var ju på 50 års kalas hos en kompis
i lördags och då sa vi att han kanske fick en resa i present, och
att Fia och Lasse då hängde på....men sa Lars, Fia är ju så rädd
om sina semesterdagar.........men sa jag, hon behöver ju bara ta
ut två dagar....Tisdag och Onsdag......ja vi har funderat och funderat
och idag kom alltså svaret på våra frågor.........April April..........
Hur jäklar kul är det.........men knoppen har fått jobba....hahaha..

Ha det .....................
Kram Anita...................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ha.....stackars dig som åkte dit.Jag vet hur det känns.

Men roligt var det.

Kram kram

2010-04-02 @ 19:49:20
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...ja visst är det roligt...men vad sjutton det bjuder jag¨på......Kram Anita.....

2010-04-02 @ 20:38:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0