REGN



Här i vårt takfönster visar sig solen bland molnen



Men titta här.......Nu har det kommit regnet.......Jaha ja........



Ludde mår så himla gott där han ligger och lyssnar på regnet.......



Och jag läser en skvallerblaska.............och Goe Gubben svär haha...........
Han åkte från Skåne för det var där det skulle regna....och här i Halland
skulle det komma först i morgon.....Haha sånt är livet....ibland blir det
bara besvikelser.....haha..tur att man är optimist....haha



Till sillen tog vi en liten nubbe....och sedan råkade jag tappa mitt glas på golvet
och vem var då framme ...kvikt som attan.....haha



Är det där här som kallas fyllehund....han slickade så hårt i glaset så det
gick i två delar.....Han ger oss många skratt.....vår goa Ludde..............

Ha det bra.............
Kram Anita.....................

Kommentarer
Postat av: hemma hos wilma

Hej nu har jag lekt med gran påjkarna men sen så jik den ena hem för deras mamma sa att han skulle koma in men jag vet inte varför men den andra stana och nu skulle han äta mat men han kange komer äfter maten vi får se puss o kram

2010-04-04 @ 17:16:46
Postat av: Anita

Hej Goa Wilma....vad kul att du har pojkar att leka med.....men nu är det snart kväller och då ska du nog stanna hemma......Puss och kram från Farmor....

2010-04-04 @ 17:23:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Fy vilket skitväder ni fick,men jag håller med Ludde,det är faktisk ganska mysigt när det smattrar på taket.Hihi,nubbe till Ludde,då somnar han tidigt i kväll då.Kram på dej

2010-04-04 @ 19:43:14
Postat av: Anita

Haha....jag tror att det hade motsatat verkan på Ludde, han är skitpigg....men regnet är mysigt tycker jag.......Kram Kram.......

2010-04-04 @ 21:04:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha sicken fyllehund=)

Kram Madde

2010-04-06 @ 07:33:56
URL: http://trolldom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0