På resande fot



                  Hej på er alla Påskaftonfirare

Då har Goe Gubben rattat husbilen från Skåne till Halland...........
Vi har nu parkerat på Apelvikens camping i Varberg......................
Vi fick havsutsikt, så just nu sitter jag med datorn framför mig
och lyfter jag blicken ser jag ett solglittrande hav....det här är
livet.....Goe gubben och Ludde sitter utanför husbilen och myser
Haha det är rätt roligt att ha hund....Goe Gubben är ju inte så
pratsam i vanliga fall men nu jäklar talar han med kreti och pleti bara
de har en hund i koppel.....vi mötte en "kärring" när vi åkte från
campingen i Simrishamn och hon vinkade glatt till Lars..vem var
det sa jag.......ja inte vet jag sa Lars med hon har säkert haft
hund och då har jag nog pratat med henne...haha...............
Lars hade varit och handlat och kom hem med ett stort leende
och sa att det var tur att inte du var med för då hade det nog
kommit en tår i lilla ögat......Han hade då sett en mini Ludde..
han hade precis Luddes färger och var som Ludde lite långhårig
och krullig i pälsen och 4:a månader.........Nej nu är det dags att
sätta igång med lite påskmat....nu råkade jag slänga en blick ut
genom fönstret och vem står inte där och talar med två personer
och en hund....haha jo goe gubben....haha.............

Ha det bra alla glada påskfirare...........
Kram Anita..................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm man kan få många vänner genom sin hund=)

Kram kram

2010-04-04 @ 15:22:17
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja Lars får det ialla fall.....haha....kram Anita....

2010-04-04 @ 15:46:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0