ONSDAG 21/4



        Vilket jäklar strul...jag blir tokig...Lars blåste ju om min
        dator i går kväll...och nu hittar jag ingenting.....mina bilder
        finns inte där de fanns förr....mina favoriter är i oordning
        fast nu är de ordnade efter alfabetet, och då är de kanske
        i rätt ordning, men för mig som är en vanemänniska är det
        här helt åt skogen, jag vill ju att de ska vara där de var
        förut

        Till råga på allt har vi fått riktigt Aprilväder också
        ......snö..... är det något man är trött på så är det väl
        denna jäklar snön men som tur är ligger det ju inte
        kvar.........

        Lille Ludde har fått någon bacilusk i magen, så nu har Lars
        satt honom på diet....han äter kokt ris med kokt fisk........
        och han äter med god aptit....antingen är han hungrig eller
        tyckte han det var gott, maten försvinner i ett nafs när
        man sätter fram skålen......tur att Ludde sköter sig så 
        man inte behöver bli arg på honom....men nu ska jag gå ut
        och hämta min bh och mina strumpor som han har dragit
        ut på gräsmattan, innan folk går förbi och undrar varför
        jag börjat klä av mig utomhus ........haha... de kanske tror
        att jag haft bråttom att komma i säng..............så tokigt
        det kan bli.......hehe.......

       Ha det bra därute..........Kram Anita..........        

Kommentarer
Postat av: Madde

Du behöver inte oroa dig...he he.Grannarna tror bara att ni har ett JÄVLIGT bra sexliv,du och goe gubben.Dom blir bara avundsjuka;)

Visst är det träligt när inte grejerna på datorn inte stämmer.Jag har varit ute för samma sak några gånger...är man vanemänniska som du och jag är så blir det här ett problem.

det där blir en bra diet för Luddeponken.....har fått gett mina med det emellanåt,för att inte få golven helt nerskitna.Det brukar ge med sig rätt snabbt...som tur är för både matte och hund.

Kram Madde

2010-04-21 @ 13:57:22
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde...ja jag undrar just vad grannarna ska tro, jag är ut och plockar upp både det ena och andra som Ludde drar ut..haha...han tycks gilla sin diet som tur är, så snart är han nog bra i lilla magen igen....kram Anita....

2010-04-21 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0