ONSDAG 14/4



I dag ska lille Ludde gå till hunddoktorn och visa upp sina ögon
som rinner och kliar......Han är så himla duktig vår lille vovve
nu går han lös ute på altan.....jag säger att han ska stanna kvar
och det gör han, så duktig så.......

Sedan ska jag äntligen få gå till mitt älskade jobb i dag, först ska
vi ha personalmöte tillsammans med Linden och Oxelgårdens
nattpersonal, i dag ska vi vara uppe på Klassons, och sedan ska
jag ha lönesamtal med mina chefer....spännanade..............I kväll
börjar jag jobba efter att varit hemma två nätter för min förkylning
Jag ska jobba tillsammans med G........ från Svartå....roligt........
Jag känner mig faktiskt rik....att ha ett jobb att gå till det är guld värt

Ja maten i dag vet jag inte vad det blir.....men jag får väl gå ut och
kolla in alla duktiga matbloggare som finns....det är ett av mina
intresse här på bloggen...oj vad de är duktiga, de är som laga mat
fotograferar och lägger upp sina fina bilder och recept på bloggen,
här får jag massor av ideer och tips..........och mat måste man ju
ha varje dag....och den ska vara varierande, nyttig och god.......

Ha en bra dag..........
Kram Anita.................


Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det härligt att man har ett jobb att gå till.Nån som väntar att man ska komma.Tänk om man inte hade något jobb att gå till....vad skulle man då göra hela dagarna?Nej man ska vara tacksam för att man har ett jobb dessa dagar.

Ja visst är det bra med matbloggarna.Dom är ju så himla duktiga dom som har dom....Där kan man hämta riktiga kanontips på maten man ska laga.

Kolla på mina länkade matbloggar...dom är riktigt bra faktiskt.

Ha en bra dag vännen!

Kram Madde

2010-04-14 @ 09:21:41
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Madde

Lycka till på lönesamtalet förresten.....och med vovven förstås!

2010-04-14 @ 09:23:36
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Goa Madde....Vi har tur du och jag som har fått våra favorit jobb och jag har mitt kvar efter 31 år

och du har "snart" jobbat lika länge...det är något att vara är stolt över.....ja jag har lagt in "dina" matbloggar som favoriter hos mig....

Kram Anita......

2010-04-14 @ 09:46:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja vad bra att du gillade dom.Då får vi samma mat i våra stugor ett tag framöver då..hi hi.

Klart vi ska vara stolta som har jobbat så länge med samma jobb.Fy fan vad vi är bra du vännen.

Kram Madde

2010-04-14 @ 14:21:38
URL: http://trolldom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0