MORGONSTUND



Frukosten är avklarad, vi har även varit ute men
Ludde på en långpromenad, och allt detta på en
lördagsmorgon innan klockan 7.....det vet jag inte
om det har hänt så många gånger...men det var
friskt och skönt ute och tyst, det kom någon bil
då och då, för det finns ju vissa som jobbar även
på lördagar och söndagar.....Nu ska jag göra en
pannkakassmet  och börja grädda lite pannkakaor
jag ska göra creps tänkte jag och fyllningen blir
spenat och bacon....vi ska nämligen åka till Kungsör
i dag......och då kan det vara gott med lite färdig
mat som man bara behöver värma när man kommer 
fram, nej nu är det dags för pannkakassmeten.......

Ha det bra.....Kram Anita........ 

Kommentarer
Postat av: hemma hos wilma

Hej Svejs! Nu har vi satt in badkaret och det kan bubla och det är en liten lampa som lyser olika färjer tillexempel röt då blir vtnet röt häftit eller hur? Men vi ska röja litte där och i förgår så bada jag änsam men i går kväll så badade alla tre men lilla Cesar fik inte plats så han fik liga på golvet puss och kram Wilma

2010-04-24 @ 08:13:51
Postat av: Anonym

Hej Wilma Gumman....ja rött vatten har jag aldrig badat i så det förstår jag att det är häftigt....

det var väl en himla tur att Cesar inte fick plats, han hade nog simmat runt och skvätte vatten överallt

Ha en bra dag...kram Farmor....

2010-04-24 @ 09:57:48
Postat av: Madde

Härliga dagar du har vännen.

Nu när jag läste om dina crepes....så blev jag påverkad.Det får bli dagens mat det.Tack för tipset.

Kram Madde

2010-04-25 @ 08:42:09
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde...Kul att jag kunde inspirera dig med en maträtt...det brukar vara du annars som ger tips till mig......Kram Anita......

2010-04-25 @ 18:29:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0