Middagsmat




I dag blir det nog potatismos, korv och räksallad till middag............
Riktig korvmojs mat, det kan jag bli sugen på i bland, och allra mest
när jag är utomlands......Jag hittade ett recept på räksallad som jag
tänker prova.......det ska vara rivna svartfötter, räkor, majonnäs, grädd-
fil, dill, salt och vitpeppar i.......får se om det smakar som mojens räk-
sallad eller något liknande i alla fall........Vi tog ju vår Fredags mat i
går kväll så detta duger gott i kväll...och sedan står man sig hela natten
det behövs bara lite kaffe, så att hjärnan fungerar på natten också.......

Ha det gott.......Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Sån där mat gillar man vissa dagar,så är det bara.

Hoppas att räksalladen blev god.

Kram Madde

2010-04-30 @ 15:52:07
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det smakade bra....kram Anita...

2010-05-01 @ 14:36:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0