Lördag 10/4



                                     GODMORGON.....

Vaknade till en gråkall Lördag....tur att man har lite fina blommor som
lyser upp gråheten........



I dag är det en bilvårdardag, däck som ska bytas bilar som ska tvättas,
i går var Erik här och fixade sin bil efter jobbet, sedan kommer Magnus
och Siv med sina bilar...det är bråttom iår, på Torsdag ska däcken vara
bytta...................



Här sitter goe Ludde och funderar på hur han ska kunna räcka lite
längre, allrahelst ut på gatan där alla trevliga människor går..........



Förhoppningsvis sista snön som är kvar på altan................



Min två pannkaksrullar som jag gjorde när Erik och Jessica var här....

Hoppas att ni får en bra dag........
Kram Anita.............................

Kommentarer
Postat av: hemma hos wilma

Hej nu har jag varit på dansskola puss o kram ps tack för komentaren

2010-04-10 @ 15:40:39
Postat av: Anita

Hej Wilma...vad roligt att gå på dansskola....det är bra att du svarar på kommentarer du får, det måste man för att visa att man tycker att det är kul att få kommentarer, vi har just nu besök av Lars moster Wera och morbror Allan...kul kul...

Puss och kram från farmor.......

2010-04-10 @ 17:15:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: wilma

Hej min faborit farmor! Ja vad kul att dom kom och hällsa på men jag vet nog inte riktit vem dom är för jag har vel inte träfat dom nång gong? men jag skule vilja träfa dom och jag brukar altid svara dom som har skrivit några rader till mig men jag kan ju inte skriva till dom som inte har någon blogg som det står anonym på puss o kram Wilma.......

2010-04-10 @ 18:17:47
Postat av: Anita

Hej Hjärtat...jag menar att du kan svara på din egen blogg på de som kommenterar din blogg, inte att du ska svara på min blogg...det blir ju lite svårt



Puss och kram Farmor.......

2010-04-10 @ 20:28:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0