Inhägnad



I dag har Lars varit och köpt stängsel och stolpar så att vi kan låta
Ludde vara lös på tomten utan att rymma.....men han undrar vad 
det är husse håller på med......jag skulle så gärna vilja räfsa lite på
gräsmattan innan stängslet kommer upp, men med min onda tumme
får jag allt låta bli.....jag måste ju tänka på att jag ska jobba på 
söndag natt....men jag har i allafall tejpat min hand.. det var en idrotts-
läkare som lärde mig för 25- år sedan hur jag skulle göra...och sedan 
dess har jag tejpat både fötter händer och på andra ställen på kroppen
för att låta mina muskel och senfästen vila efter överansträngning.....
och inflammationer, och eftersom jag har Ulcerös Colit får jag inte äta
värktabletter, för då kan jag få ett skov, därför blir det mycket alternativ
medicinska medel som jag ska prova...och det här med att tejpa som
idrottsmännen gör för att snabbare komma tillbaka är ett sätt som passar
mig , eftersom det inte ger några biverkningar som piller ofta gör........



Det känns så skönt när man drar år teipen på det onda stället.........



Man ska dra åt rätt hårt för tejpen töjer sig efter hand, och sitter lösare

Ha nu en bra Fredagskväll.....Kram Anita.......... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Att du skulle få den där skiten i tummen vännen.

Fy bubblan vad träligt.

Bra blir det med inhägnad till Ludde,så du kan ha honom lös utan att passa hela tiden.

Kram Madde

2010-04-17 @ 08:23:23
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde....ja det var skit det här med tummen...men det är mycket bättre nu.....ja det blir jättebra för Ludde, nu kan han springa lös....

Kram Anita........

2010-04-17 @ 08:51:24
Postat av: wilma

Hej! I går va det gätte rolgit på discot och jag har lakt in bilder på oss när vi skulle gå på bloggen puss o kram Wilma.

2010-04-17 @ 09:19:37
Postat av: Annelie

Hallå Anita!Tittar in och önskar dej en riktigt trevlig helg.Hoppas den onda tummen blir bättre snart,vila den ordentligt.Kram på dej

2010-04-17 @ 11:18:43
Postat av: Anonym

Hej Wilma...jag var inne och tittade på din blogg...

och det var ju fina pinglor som drog i väg på disco

och vad bra att det var roligt också....Kram Farmor....

2010-04-17 @ 12:48:23
Postat av: Anonym

Hej Annelie.....Roligt att du tittar in och kommenterar.....Tack så mycket, jag önskar även att du får en trevlig helg.....tummen har redan blivit halvbra...haha....så det går åt rätt håll.....

Kram Anita........

2010-04-17 @ 12:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0