GRIND



Oranga rosor......egentligen tycker jag inte så värst mycket om orange
färg, men idag fick det följa med oranga rosor hem från Coop forum i
Marieberg.......och varför då......jo enligt den Kinesiska astrologin är min
färg orange.....och jag tyckte, att då kan jag ju köpa oranga rosor nu när
det fanns......jag har också tursiffra 6...haha det brukar jag aldrig ta, för
då tror jag att folk säger "hon tänker bara på sex", men nu jäklar ska
jag ta siffran sex i allt jag kommer åt...haha.............

Lars har varit och köpt en grind så att vi ska slippa hoppa över det 80 cm
höga stängslet som vi har inhägnat vissa delar av trädgården med........
är man 40 + så behöver man en grind att gå igenom istället för att hoppa
över...........för det kan leda till olyckor av alla de slag...........

Ha en bra Lördag.........
Kram Anita.......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är klart du ska ha sex....så fort du kommer åt;)

Nej men allvar...vad bra med en grind på inhägnaden.

Visst är det så....vi som är 40+ kan ju inte slänga upp våra lurviga hur som helst längre.

Kram Madde

2010-04-19 @ 07:08:07
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha....Just nu kom jag på att det är ju 50+ jag är.......Ja man är ju inte äldre än man känner sig.....haha.....(men jag är stel som en 80+)



Kram Anita.....

2010-04-20 @ 08:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0