Gänget hemma



Jaha nu är gänget samlat.....Daniel...Magnus...Erik...och Jessica........
det är tv.n de tittar på....om ni undrar.....det är Fredric som fattas......



Jessica gick runt och fotade........hon är duktig med kameran............



Den här var visst Erik's dosa...............



En kaffekopp med en ängel på.......................



Sedan tog hon lite foto på mina rosor...........



Oj vilka fina bilder....hon är duktig med kameran..........



Jag älskar rosor....................

Sedan åt vi öppen potatisgratäng med fransyska...och till det bearnaisesås
och gröna ärtor.......När vi hade ätit färdigt och pojkarna skulle åka hem
kom deras Farmor.......hon var glad att få träffa sina barnbarn.................
och jag skickade med en matlåda hem med henne........Men jag tycker att
Jessica var duktig på att hantera kameran.......det blir att rådfråga henne
när jag behöver hjälp.......................................Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo Jessica hade det där som heminredningsbloggarna har i sig.Dom tar bilden nära..nära.

Urfin kaffekopp förresten,jag älskar ju änglar vet du.Vad mysigt när barnen kommer hem....

Kram Madde

2010-04-19 @ 07:02:14
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde...ja Jessica var duktig med kameran....hon ska få visa mig mera hur man gör....

Visst var det roligt när ungarna var hemma...den ena är tokigare än den andra....mycket skratt blir det....jättemysigt...Kram Anita.....

2010-04-20 @ 08:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0