FRYSEN ÄR NU FULL



        Nu är frysen laddad med nötkött....
        vi har hållit på hela kvällen med att
        paketerat kött....men det är det värt
        när det ligger där på grillen...........
        så jäklar gott......Fia och Lasse var
        också med och fick en del av kalven
       
        Nu är jag ganska trött och det ska bli
        skönt att krypa ner i bingen, och jag
        tror att i morgon ska jag ta sovmorgon

        Jag fick ett sms från Jessica om att hon
        hade fått sitt provsvar från sin under-
        sökning...hon har gjort gastroskopi....
        och blodprover och de visade inget
        om intolerans mot mjöl....så nu kan
        hon äta mycket av vår mat......skönt

        Ha en bra natt...........Kram Anita.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt med frysen full av nötkött och ännu härligare för Jessica att hon kan vara med och njuta av läckerheterna som serveras på Dammgatan.

Hoppas att du sover gott nu vännen.....du skulle ju ta sovmorgon idag.Själv har jag firat Johan nu på morgonen....Jag strödde ut 10 stycken hundralappar och en massa godis runt hans frukost....tror du han såg snopen ut när han kom fram till köksbordet...hi hi.

Kram Madde

2010-04-28 @ 08:07:09
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha sovmorgon......det blev det inget av....Oj jag kan riktigt se Johan när han blir grattad med en sådan storslagen present, men så fyllde han ju tonåring också det är ju något visst.....Ha en bra dag alla ni i Hulvik.....Kram Anita.....

2010-04-28 @ 08:26:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0