FRUKOST



         Frukosten i dag bestod av en dubbelmacka
         med ost, skinka, tomater och oregano och
         dill....och sedan in i smörgåsgrillen....och
         till det hemagjord chokladmjölk.............



                 och Wilma åt och drack med god aptit..... 



              Sedan gick jag naturligtvis på en
              luring.........Wilma gick upp på över-
              våningen, och det var tyst en lång
              stund, sedan small det till och Wilma
              började oja sig ajajaj......farmor sa
              hon, jag har slagit mig, så kommer
              hon nerför trappan....men lilla vän
              säger jag har du sprungit på en dörr
              du är ju alldeles röd i pannan över
              ögat.........men då kunde hon inte
              hålla sig utan började skratta........
              Lurad sa hon......vadå sa jag, det
              small ju till.....ja det var jag som
              hoppade och innan dess målade
              jag med rosa ögonskugga över
              ögat så att det skulle se ut som om
              jag slagit mig.......ni ser att hon är
              lite röd på ögonlocket..................

              Jag undrar just hur många flera
              gånger i dag jag ska bli lurad...
              Nu är det väldigt tyst så det är
              bäst att kolla upp var hon är...

              Ha det gott..........Kram Anita......
             

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha vilket lurigt litet barn-barn du har.

Du får nog en rolig dag du Anita....

Kram Madde

2010-04-27 @ 11:06:16
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: ANITA

Jadu vi får se vad som har hänt innan dagen är slut...........Kram Anita.....

2010-04-27 @ 11:23:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det får vi.....jag väntar med spänning;)

2010-04-27 @ 13:31:29
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hallå Anita!Haha,vilket busfrö hon är.Å jag kan bara tänka mej hur roligt hon har när hon spelar dig ett spratt.Hihi,man har ju själv varit barn.Ha en fortsatt trevlig dag.Kram på dej

2010-04-27 @ 15:42:48
Postat av: ANITA

Hej Annelie.....ja hon har glimten i ögat men så är hon så himla lik sin far också.....Kram Anita....

2010-04-27 @ 23:07:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0