FREDAG 30/4


        
               Hej.......

Nu var det valborgsmässoafton
och sista dagen i April............

Jag går ju på min jobbarhelg med
tre nätter i kväll, så då hoppas
jag att vi får se lite brasor när vi
åker runt, annars brukar vi inte
gå ut till och fira Valborg vid någon
brasa, det brukar ju vara så himla
blåsigt och kallt.......När jag hade
flyttat hit för 31 år sedan var vi
vid Gejers-äng och då kom det lite
snö och kallt så in i norden var det,
det kommer jag ihåg, för det var
första gången vi var där med Annelie
och Åke.......

Nu är det dags för en dusch och
sedan blir det att klura ut vad vi
ska äta i dag, för den goda kött-
färspajen sedan i går den är slut

Ha det gott.........Kram Anita.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0