BUBBEL



Ojdå....Goe Gubben överraskade med en flaska bubbel så här på e.m.......
och den smakade inte ett dugg illa.....jag har suttit ute i solen som förövrigt
har skinit hela dagen...............................



Jag var inne och kollade på vilka det är som läser denna smörja som jag
skriver och förrutom Madde som ger sig tillkänna hade jag under ett dygn
2 från Göteborg.......Ni är från en go stad......
5 från Borås........jag gillar er stad också.......
4 från Ljungby.....ojdå där var vi ju igår.........
1 från Kalmar.....min "hemstad"..........
1 från Målilla....goa Målilla..........
1 från Torekov...på den campingen har jag varit många gånger på 60-talet
1 från Alingsås....kul att ni tittade in.......
1 från Ronneby.....kanske kan jag gissa vem......
1 från Kista....oj en från Stockholm som har hittat mej...kul..kul...
Sedan är resten hemifrån...
Fjugesta....
Kumla.......
örebro......
Vetstorp....
Karlskoga.....
Degerfors....
Åsbro.......
östansjö....

Jättekul tycker jag att ni läser mitt sagg.........
Ha det bra.................
Kram Anita................

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi älskar det,det vet du!

2010-04-02 @ 19:47:36
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: hemma hos wilma

Hej det är så spänande tills i morgon puss o kram Wilma.

2010-04-02 @ 20:34:24
Postat av: Anita

Hej Madde.......det är ömsesidigt det vet du...Kram Anita....

2010-04-02 @ 20:43:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej min lilla Påskkärring......synd att jag inte är hemma i morgon...men du ska få godis och en liten peng av farmor när jag kommer hem....Puss och kram från farmor.....

2010-04-02 @ 20:46:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Annelie Nilsson

Hallå Anita!vill bara tala om att din blogg är superbra,inte konstigt att det är många som är inne och läser.Du och Madde har så mysiga och posetiva bloggar som man blir så himla glad av.Ha en trevlig påskhelg. Kram på dej

2010-04-03 @ 16:36:21
Postat av: Anita

Hej Annelie....Vad roligt att du tittade in till mej...jag brukar läsa dina kommentarer hos Madde..

Haha javisst är vi positiva, vi har ett syfte med det.....alla negativa bloggar blir man så himla sur av....så både Madde och jag kör den positiva sidan...sedan att både hon och jag har negativa upp-levelser av livet behöver ju inte alla läsa om...

för vi har också upplevt mycket av det negativa i livet

och därför är vi så positiva med våra nya liv.....

Kram Anita.......

2010-04-03 @ 21:24:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0