Vaken

Hej...........

Jag har precis vaknat och klockan är 1400
Jag har nog sovit rätt bra tror jag.....???

Jag har lagt om mina vanor, när det gäller
maten för att kolla om mitt blodsocker kan
sjunka lite.........Nu äter jag frukost och tar
insulin när jag kommer hem från jobbet på
morgonen istället för att vänta tills jag vaknar
på eftermiddagen med frukost......jag gjorde
så i morse men det innebär att jag kommer
senare i säng, men mår jag bättre är det ju
en fördel.......så nu är det dags för middag
och det blir pasta och köttfärssås och det
behöver man ju inte sitta och tugga på det
rinner ju bara ner.....en fördel det också...
Det är mycket fördelar idag märker jag .....
Jag kanske t.om är på bra humör, jag ska ju
flåsa runt på olika maskinerpå V.C klockan 1600
så vi får se när jag kommer därifrån, hur ja
känner mig......Hå Hå Jaja vad har jag gett
mig in på....Känns det som.............



Nej nu ska pastavattnet på spisen..........
Vi hörs lite senare............
Kram anita..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0