VAD JAG ÄR SUGEN PÅ

Hej på er......

Nu är det nästan natt....igen...och som nattjobbare jag
är, så sover jag naturligtvis inte.......Jag hör hur Lars
snusar för fullt i rummet brevid...och Magnus ligger
i sitt gamla rum på övervåningen....men jag sitter här
och funderar på mat.....Magnus tyckte det var gott med
tzatziki, vitlöksbröd och grillade spjäll......Det var nog
sådant som han kom ihåg sedan han bodde hemma

När jag bodde hemma så älskade jag mammas fläsk-
kotletter, jag kommer så väl ihåg när hon kom och 
väckte mig på söndagsmorgonen och jag kände 
doften av stekt fläskkotlett ......Jag fick alltid två
koletter för jag tyckte det var så gott................

Ja ibland är det skönt att tänka tillbaka på gamla
"goda tider"...men allt var inte bättre förr...........
men när man sitter så här och tänker tillbaka på
gamla goda tider så tycker man faktiskt att det var
bättre förr.............men det var väl för man var 
barn och bekymmersfri.............

Nu är det nog dags att krypa ner i bingen för i morgon
bär det av..........

GodNatt på er alla...............
Kram Anita..............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst var det bättre förr.......

Kram Madde

2009-09-26 @ 03:40:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja ibland tror jag det....men allt var inte bättre..

Kram Anita........

2009-09-26 @ 10:56:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0