TRÄD

Hej....

När vi var i Sölvesborg förra helgen fick
jag en kruka med ett träd som Ewa
kallade ap-träd......Nu var svärmor och
talade om att trädet heter Rönnsumak

Jag tycker det är jättefint......Vi ska plantera det på framsidan
så ni alla som kör förbi ska få något fint att titta på när inte jag
är ute ha ha.........................

Sedan ska jag ta med mina barn ut till skogen och hämta några
stora jäkla stenar som jag ska lägga lite snyggt där också.........

Nu är det snart dags för sista helgnatten..... skönt jag har känt
mig lite seg denna helg...men nu är den snart slut.....................

Ha en bra Lördag kväll.......
Kram Anita.......................... 


Kommentarer
Postat av: Ewa Gustafsson

Hej Anita! Det var ju kul att det fanns ett namn på detta "apträd" Det är faktiskt jättekul att läsa allt du skriver , men jag begriper inte hur du hinner med allt du gör. Vi skulle ju ha gjort hälsotesten när du var här, det var synd att jag glömde det. Nu hinner jag inte skriva mer för Alf har snart grillat färdigt så vi ska äta. Ha det bra med er./ Kram Ewa Alf skriker att han hälsar till er.

2009-09-12 @ 19:58:34
Postat av: Anita

Hej Ewa.... Vilken himla tur att vi glömde hälsotestet, då hinner jag kanske träna upp mig till nästa gång vi kommer...Och än en gång Tack för senast det var jätteroligt....Hälsa Alf att nu ska vi plantera och försöka få trädet att överleva vintern här uppe i "norr"....

Kramar till er.../ Anita.....

2009-09-12 @ 20:05:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jättefint träd...Har aldrig sett det förut.

Kraam Madde

2009-09-13 @ 15:32:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag tror att det är ovanligt med "apträd" här uppe...men jag ska försöka hålla liv i det...

Kram Anita.....

2009-09-13 @ 16:34:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0