Sovit....

Hej......

Ja då var den första av mina jobbarnätter
avklarad.....Vi är inte inne så mycket nu
det blir mycket bilkörning, i natt har jag
jobbat med en ny manlig ssk...J-E..........
och det funkade bra....Vi körde 14 mil......

I natt var det bara + 4 grader ute, så det var
en föraning om det som komma skall.........



Ja jag kan inte påstå att jag ser fram mot detta fy sjutton.......
9 månaders vinter.......

Men jag har gaderat mig ifall det kommer någon solig dag,
och sedan ska man ju vara rätt klädd under...........bh:n ser
lite liten ut men va sjutton det är ju vinter och man fryser....

Nu ska jag stoppa lite i magen och sedan ska jag inte göra
ett enda handtag...............förrän klockan 2100..................

Ha en bra eftermiddag
Kram Anita.............


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag bara älskar lovikabikin......

Vad härlig bild....den bikinin skulle jag ha i vinter när G och jag har snöbollskrig...hi hi.

Kraam Madde

2009-09-12 @ 11:05:17
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ha ha....Det är ju för jäkligt att jag inte kan sticka för då hade du fått stå upp till bevis....

Men jag kanske ska lägga ut stickningen av bikinin på anbud......

Kram Anita........

2009-09-12 @ 14:00:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0