Sömn

Godmorgon eller jag ska nog säga Godnatt
det har varit ett långt dygn...jag känner mig
ja jag vet inte hur.....så här ungefär.......


Jag skulle nog kunna göra som en av mina söner gjorde
Han hade varit på fest kom hem och la sig, efter ett tag
behövde han gå och kissa......efter det gick och la sig på
den uppfällda strykbrädan där han sambo hittade honom
sovande, men strykbrädorna är alldeler för smala nu för
tiden.................Men trött är jag..............................

Ha en bra f.m.......// Kram Anita...........................//

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Natti Natti vännen....Nu kojsar vi!

Kul att ni tittade in en sväng i natt med.

Ha det så bra i helgen nu.

Kraam Madde

2009-09-18 @ 09:06:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Good Morgon.. Ja vi var ju så illa tvugna...du ringde ju.....Nej jag bara skojar....det är det som är roligt med Hemvårds jobbet...man vet ta mig sjutton aldrig vart man hamnar...

Ha en bra helg du också....

Kram Anita.......

2009-09-18 @ 13:33:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0